Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY
Jan Slezák, místo podnikání: Máchova 503/44, 460 07 Liberec
IČ: 19321716
e-mail: podpora@automagnety.cz
web: www.automagnety.cz
(dále jen „prodávající“)
Tyto obchodní podmínky („Podmínky“) upravují v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník („OZ“) vzájemná práva a povinnosti mezi prodávajícím a fyzickou či právnickou osobou („kupující“) vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavírané prostřednictvím on-line obchodu na www.automagnety.cz („E-shop“).
Veškeré informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách zpracování osobních údajů dostupných zde.
Podmínky jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva i Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Podmínky můžeme jednostranně měnit či doplňovat; tím nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění. Pokud by některé ujednání těchto Podmínek bylo v rozporu s individuální dohodou uzavřenou při nákupu (na stránce pokladny), má přednost tato konkrétní dohoda.
1) Definice
-
Cena – částka za Zboží.
-
Cena za dopravu – částka za doručení (vč. balného).
-
Celková cena – Cena + Cena za dopravu (včetně DPH, jsou-li účtovány).
-
Zboží – produkty nabízené na E-shopu (zejména magnetické značky na auto).
-
Objednávka – závazný návrh kupujícího na uzavření Smlouvy.
-
Uživatelský účet – účet kupujícího umožňující správu údajů a historii objednávek.
2) Obecná ustanovení
-
Zboží lze koupit pouze přes webové rozhraní E-shopu.
-
Kupující je povinen uvádět pravdivé a úplné údaje potřebné k vyřízení objednávky.
-
Na E-shopu zobrazujeme recenze; ověřujeme jejich autenticitu párováním s reálnými objednávkami v interním systému.
3) Uzavření smlouvy
-
Smlouvu uzavíráme v českém jazyce. Popř. u jiných jazykových mutací webu podle regionu.
-
Nákup probíhá distančně; náklady na komunikaci na dálku si hradí kupující (běžná sazba připojení k internetu apod.).
-
Pro uzavření Smlouvy kupující vyplní Objednávku (výběr Zboží „Do košíku“, volba dopravy/platby, identifikační údaje).
-
Objednávku lze před odesláním kontrolovat a opravovat. Odeslání proběhne kliknutím na „Objednat s povinností platby“ a současným souhlasem s těmito Podmínkami.
-
Prodávající potvrdí přijetí Objednávky e-mailem (součástí je rekapitulace a aktuální znění Podmínek). Okamžikem potvrzení je Smlouva uzavřena.
-
Prodávající může Objednávku nepotvrdit, zejména pokud: zboží není dostupné, jde o neobvyklé množství, nastala zjevná cenová chyba apod. V takovém případě zašleme novou nabídku; Smlouva vzniká až jejím přijetím kupujícím.
-
Zjevná cenová chyba (např. chybějící cifra) nás nezavazuje dodat Zboží za chybnou cenu.
-
Uzavřením Smlouvy vzniká kupujícímu povinnost uhradit Celkovou cenu.
-
Objednávku lze učinit i přes Uživatelský účet (kupující odpovídá za správnost předvyplněných údajů).
4) Uživatelský účet
-
Při registraci uveďte pravdivé údaje a udržujte je aktuální.
-
Přístup je chráněn uživatelským jménem a heslem; uchovávejte je v tajnosti.
-
Účet je osobní a nesmí být poskytován třetím osobám.
-
Účet můžeme zrušit, zejména pokud nebyl 12 měsíců využit nebo došlo k porušení Smlouvy.
-
Dostupnost účtu může být omezena z důvodu údržby systému.
5) Cena a platba, výhrada vlastnictví
-
Ceny na E-shopu a v košíku jsou koncové (vč. DPH a zákonných poplatků, jsou-li účtovány). Rozhodná je cena zobrazená v pokladně při odeslání Objednávky.
-
Způsoby platby:
-
Bankovní převod – splatnost do 3 pracovních dnů (platební údaje zašleme v potvrzení).
-
Online karta (Shoptet Pay) – řídí se podmínkami Shoptet Pay.
-
Dobírka – úhrada při převzetí.
-
Apple Pay, Google Pay
-
-
Fakturu vystavíme elektronicky po úhradě Celkové ceny a zašleme na e-mail. (Papírovou nepřikládáme, pokud výslovně nepožádáte.)
-
Vlastnictví ke zboží přechází na kupujícího až po úplném zaplacení Celkové ceny a převzetí zboží.
6) Doručení zboží, přechod nebezpečí škody
-
Možnosti doručení (uvedeme vždy v košíku):
-
Zásilkovna / Packeta – výdejní místo
-
Balíkovna
-
PPL / DPD / GLS – doručení na adresu
-
-
Dodací lhůta: zpravidla do 3 pracovních dnů od expedice; nejpozději do 5 pracovních dnů. Odesíláme obvykle do 24 hodin od přijetí platby (nebo potvrzení dobírky). Ve špičkách (např. Vánoce) se může doručení prodloužit.
-
Rozsah doručování: ČR. Popř. jiné regiony pordle jazykové mutace eshopu.
-
Při převzetí zásilky zkontrolujte obal. Zjevně poškozenou zásilku můžete nepřevzít a sepsat s dopravcem protokol.
-
Nebude-li zásilka převzata z důvodů na straně kupujícího, může prodávající účtovat uskladnění 50 Kč/den a/nebo od Smlouvy odstoupit; náklady na opakované doručení hradí kupující.
-
Nebezpečí škody na věci přechází na kupujícího převzetím zboží; pokud nepřevezme, pak okamžikem, kdy převzít mohl a měl.
7) Práva z vadného plnění (reklamace)
-
Prodávající odpovídá, že při přechodu nebezpečí škody je Zboží bez vad a:
-
odpovídá popisu a dohodnutým vlastnostem,
-
je vhodné ke sjednanému či obvyklému účelu,
-
je dodáno s očekávaným příslušenstvím a pokyny,
-
jakostí odpovídá vzorku/předloze, byla-li poskytnuta.
-
-
U spotřebního zboží může spotřebitel uplatnit práva z vadného plnění do 24 měsíců od převzetí (§ 2165 OZ).
-
Reklamaci uplatněte e-mailem na podpora@automagnety.cz nebo poštou na adresu prodávajícího podle pokynů na FAQ.
Uveďte: číslo objednávky, popis vady, preferovaný způsob vyřízení a kontakt; přiložte fotografie vady, je-li to možné.
-
Způsob vyřízení (dle OZ): oprava, výměna, doplnění chybějící části; není-li to možné nebo přiměřené, sleva nebo odstoupení (není-li vada nevýznamná).
-
Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů (nedohodneme-li se jinak).
-
Při uznané reklamaci hradíme účelně vynaložené náklady (prokážete např. dokladem o poštovném). Při výměně je kupující povinen vrátit původní vadné zboží – náklady vrácení hradíme my.
-
Práva z vadného plnění nevznikají, pokud si kupující vadu způsobil sám, vada je způsobena nesprávným užitím v rozporu s návodem/FAQ, běžným opotřebením apod.
8) Odstoupení od smlouvy (spotřebitel)
-
Spotřebitel může odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží (§ 1829 OZ).
-
Odstoupení zašlete prokazatelně e-mailem na podpora@automagnety.cz nebo poštou na adresu prodávajícího. Můžete využít náš vzorový formulář (Příloha č. 2).
-
Zboží zašlete zpět do 14 dnů od odstoupení; náklady vrácení nese spotřebitel.
-
Vrátíme cenu zboží + náklady původního doručení do výše nejlevnějšího námi nabízeného způsobu doručení, a to do 14 dnů od odstoupení, ne však dříve, než obdržíme zboží nebo prokážete jeho odeslání.
-
Odpovídáte za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání nad rámec seznámení se s povahou a vlastnostmi (jako v kamenném obchodě).
-
Výjimky z práva odstoupit dle § 1837 OZ zůstávají nedotčeny.
-
Pokud od Smlouvy odstoupíme my před dodáním (objektivní nemožnost plnění apod.), vrátíme vám zaplacené částky bez odkladu.
9) Mimosoudní řešení sporů
-
Dozor a mimosoudní řešení sporů: Česká obchodní inspekce, Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, www.coi.cz.
-
Platforma ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
-
Kontaktní místo EU: Evropské spotřebitelské centrum ČR, www.evropskyspotrebitel.cz.
-
Stížnosti vyřizujeme na podpora@automagnety.cz.
10) Závěrečná ustanovení
-
Pokud náš smluvní vztah obsahuje mezinárodní prvek, řídí se právem České republiky; tím nejsou dotčenapráva spotřebitele dle kogentních předpisů jeho státu.
-
Korespondenci si doručujeme elektronicky (my: podpora@automagnety.cz; vy: e-mail uvedený v Objednávce / účtu).
-
Změny Podmínek oznamujeme e-mailem minimálně 14 dní před účinností; pro již uzavřené Smlouvy platí znění účinné v době jejich uzavření.
-
Vyšší moc (přírodní katastrofa, výpadky dopravců, pandemie apod.) – neodpovídáme za prodlení způsobené těmito okolnostmi; trvá-li déle než 10 dnů, mohou obě strany od Smlouvy odstoupit.
-
Dárky zdarma nejsou právně vymahatelné, mohou být měněny či nedodány.
-
Smlouvu archivujeme elektronicky; není veřejně přístupná. Podmínky a potvrzení Objednávky obdržíte e-mailem – doporučujeme si je uložit.
-
Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 1.8.2025.
Příloha č. 1 – Formulář pro reklamaci
Adresát: Jan Slezák, Máchova 503/44, 460 07 Liberec
e-mail: podpora@automagnety.cz
Uplatnění reklamace
-
Číslo objednávky: …
-
Datum nákupu / převzetí: …
-
Zboží (název, kusy): …
-
Popis vady: …
-
Požadovaný způsob vyřízení: oprava / výměna / sleva / odstoupení …
-
Kontaktní údaje (telefon, e-mail): …
Žádám o potvrzení o přijetí reklamace s uvedením data uplatnění, obsahu reklamace a požadovaného způsobu vyřízení.
V … dne …
Podpis (je-li podáváno poštou): …
Příloha č. 2 – Formulář pro odstoupení od Smlouvy (spotřebitel)
Adresát: Jan Slezák, Máchova 503/44, 460 07 Liberec
e-mail: podpora@automagnety.cz
Tímto oznamuji, že odstupuji od Smlouvy:
-
Číslo objednávky: …
-
Datum objednání / převzetí: …
-
Zboží (název, kusy): …
-
Jméno a příjmení: …
-
Adresa: …
-
E-mail / telefon: …
-
Číslo účtu pro vrácení peněz: …
V … dne …
Podpis (je-li podáváno poštou): …
