Dárek zdarma ke každé objednávce!

Obchodní podmínky

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

 

Jan Slezák, místo podnikání: Máchova 503/44, 460 07 Liberec

IČ: 19321716

e-mail: podpora@automagnety.cz

web: www.automagnety.cz

(dále jen „prodávající“)

 

Tyto obchodní podmínky („Podmínky“) upravují v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník („OZ“) vzájemná práva a povinnosti mezi prodávajícím a fyzickou či právnickou osobou („kupující“) vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavírané prostřednictvím on-line obchodu na www.automagnety.cz („E-shop“).

 

Veškeré informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách zpracování osobních údajů dostupných zde.

 

Podmínky jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva i Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Podmínky můžeme jednostranně měnit či doplňovat; tím nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění. Pokud by některé ujednání těchto Podmínek bylo v rozporu s individuální dohodou uzavřenou při nákupu (na stránce pokladny), má přednost tato konkrétní dohoda.

 


 

 

1) Definice

 

 

  • Cena – částka za Zboží.

  • Cena za dopravu – částka za doručení (vč. balného).

  • Celková cena – Cena + Cena za dopravu (včetně DPH, jsou-li účtovány).

  • Zboží – produkty nabízené na E-shopu (zejména magnetické značky na auto).

  • Objednávka – závazný návrh kupujícího na uzavření Smlouvy.

  • Uživatelský účet – účet kupujícího umožňující správu údajů a historii objednávek.

 

 


 

 

2) Obecná ustanovení

 

 

  • Zboží lze koupit pouze přes webové rozhraní E-shopu.

  • Kupující je povinen uvádět pravdivé a úplné údaje potřebné k vyřízení objednávky.

  • Na E-shopu zobrazujeme recenze; ověřujeme jejich autenticitu párováním s reálnými objednávkami v interním systému.

 

 


 

 

3) Uzavření smlouvy

 

 

  • Smlouvu uzavíráme v českém jazyce. Popř. u jiných jazykových mutací webu podle regionu.

  • Nákup probíhá distančně; náklady na komunikaci na dálku si hradí kupující (běžná sazba připojení k internetu apod.).

  • Pro uzavření Smlouvy kupující vyplní Objednávku (výběr Zboží „Do košíku“, volba dopravy/platby, identifikační údaje).

  • Objednávku lze před odesláním kontrolovat a opravovat. Odeslání proběhne kliknutím na „Objednat s povinností platby“ a současným souhlasem s těmito Podmínkami.

  • Prodávající potvrdí přijetí Objednávky e-mailem (součástí je rekapitulace a aktuální znění Podmínek). Okamžikem potvrzení je Smlouva uzavřena.

  • Prodávající může Objednávku nepotvrdit, zejména pokud: zboží není dostupné, jde o neobvyklé množství, nastala zjevná cenová chyba apod. V takovém případě zašleme novou nabídku; Smlouva vzniká až jejím přijetím kupujícím.

  • Zjevná cenová chyba (např. chybějící cifra) nás nezavazuje dodat Zboží za chybnou cenu.

  • Uzavřením Smlouvy vzniká kupujícímu povinnost uhradit Celkovou cenu.

  • Objednávku lze učinit i přes Uživatelský účet (kupující odpovídá za správnost předvyplněných údajů).

 

 


 

 

4) Uživatelský účet

 

 

  • Při registraci uveďte pravdivé údaje a udržujte je aktuální.

  • Přístup je chráněn uživatelským jménem a heslem; uchovávejte je v tajnosti.

  • Účet je osobní a nesmí být poskytován třetím osobám.

  • Účet můžeme zrušit, zejména pokud nebyl 12 měsíců využit nebo došlo k porušení Smlouvy.

  • Dostupnost účtu může být omezena z důvodu údržby systému.

 

 


 

 

5) Cena a platba, výhrada vlastnictví

 

 

  • Ceny na E-shopu a v košíku jsou koncové (vč. DPH a zákonných poplatků, jsou-li účtovány). Rozhodná je cena zobrazená v pokladně při odeslání Objednávky.

  • Způsoby platby:

     

    • Bankovní převod – splatnost do 3 pracovních dnů (platební údaje zašleme v potvrzení).

    • Online karta (Shoptet Pay) – řídí se podmínkami Shoptet Pay.

    • Dobírka – úhrada při převzetí.

    • Apple Pay, Google Pay

     

  • Fakturu vystavíme elektronicky po úhradě Celkové ceny a zašleme na e-mail. (Papírovou nepřikládáme, pokud výslovně nepožádáte.)

  • Vlastnictví ke zboží přechází na kupujícího až po úplném zaplacení Celkové ceny a převzetí zboží.

 

 


 

 

6) Doručení zboží, přechod nebezpečí škody

 

 

  • Možnosti doručení (uvedeme vždy v košíku):

     

    • Zásilkovna / Packeta – výdejní místo

    • Balíkovna

    • PPL / DPD / GLS – doručení na adresu

     

  • Dodací lhůta: zpravidla do 3 pracovních dnů od expedice; nejpozději do 5 pracovních dnů. Odesíláme obvykle do 24 hodin od přijetí platby (nebo potvrzení dobírky). Ve špičkách (např. Vánoce) se může doručení prodloužit.

  • Rozsah doručování: ČR. Popř. jiné regiony pordle jazykové mutace eshopu.

  • Při převzetí zásilky zkontrolujte obal. Zjevně poškozenou zásilku můžete nepřevzít a sepsat s dopravcem protokol.

  • Nebude-li zásilka převzata z důvodů na straně kupujícího, může prodávající účtovat uskladnění 50 Kč/den a/nebo od Smlouvy odstoupit; náklady na opakované doručení hradí kupující.

  • Nebezpečí škody na věci přechází na kupujícího převzetím zboží; pokud nepřevezme, pak okamžikem, kdy převzít mohl a měl.

 

 


 

 

7) Práva z vadného plnění (reklamace)

 

 

  • Prodávající odpovídá, že při přechodu nebezpečí škody je Zboží bez vad a:

     

    • odpovídá popisu a dohodnutým vlastnostem,

    • je vhodné ke sjednanému či obvyklému účelu,

    • je dodáno s očekávaným příslušenstvím a pokyny,

    • jakostí odpovídá vzorku/předloze, byla-li poskytnuta.

     

  • U spotřebního zboží může spotřebitel uplatnit práva z vadného plnění do 24 měsíců od převzetí (§ 2165 OZ).

  • Reklamaci uplatněte e-mailem na podpora@automagnety.cz nebo poštou na adresu prodávajícího podle pokynů na FAQ.

    Uveďte: číslo objednávky, popis vady, preferovaný způsob vyřízení a kontakt; přiložte fotografie vady, je-li to možné.

  • Způsob vyřízení (dle OZ): oprava, výměna, doplnění chybějící části; není-li to možné nebo přiměřené, sleva nebo odstoupení (není-li vada nevýznamná).

  • Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů (nedohodneme-li se jinak).

  • Při uznané reklamaci hradíme účelně vynaložené náklady (prokážete např. dokladem o poštovném). Při výměně je kupující povinen vrátit původní vadné zboží – náklady vrácení hradíme my.

  • Práva z vadného plnění nevznikají, pokud si kupující vadu způsobil sám, vada je způsobena nesprávným užitím v rozporu s návodem/FAQ, běžným opotřebením apod.

 

 


 

 

8) Odstoupení od smlouvy (spotřebitel)

 

 

  • Spotřebitel může odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží (§ 1829 OZ).

  • Odstoupení zašlete prokazatelně e-mailem na podpora@automagnety.cz nebo poštou na adresu prodávajícího. Můžete využít náš vzorový formulář (Příloha č. 2).

  • Zboží zašlete zpět do 14 dnů od odstoupení; náklady vrácení nese spotřebitel.

  • Vrátíme cenu zboží + náklady původního doručení do výše nejlevnějšího námi nabízeného způsobu doručení, a to do 14 dnů od odstoupení, ne však dříve, než obdržíme zboží nebo prokážete jeho odeslání.

  • Odpovídáte za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání nad rámec seznámení se s povahou a vlastnostmi (jako v kamenném obchodě).

  • Výjimky z práva odstoupit dle § 1837 OZ zůstávají nedotčeny.

  • Pokud od Smlouvy odstoupíme my před dodáním (objektivní nemožnost plnění apod.), vrátíme vám zaplacené částky bez odkladu.

 

 


 

 

9) Mimosoudní řešení sporů

 

 

  • Dozor a mimosoudní řešení sporů: Česká obchodní inspekce, Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, www.coi.cz.

  • Platforma ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

  • Kontaktní místo EU: Evropské spotřebitelské centrum ČR, www.evropskyspotrebitel.cz.

  • Stížnosti vyřizujeme na podpora@automagnety.cz.

 

 


 

 

10) Závěrečná ustanovení

 

 

  • Pokud náš smluvní vztah obsahuje mezinárodní prvek, řídí se právem České republiky; tím nejsou dotčenapráva spotřebitele dle kogentních předpisů jeho státu.

  • Korespondenci si doručujeme elektronicky (my: podpora@automagnety.cz; vy: e-mail uvedený v Objednávce / účtu).

  • Změny Podmínek oznamujeme e-mailem minimálně 14 dní před účinností; pro již uzavřené Smlouvy platí znění účinné v době jejich uzavření.

  • Vyšší moc (přírodní katastrofa, výpadky dopravců, pandemie apod.) – neodpovídáme za prodlení způsobené těmito okolnostmi; trvá-li déle než 10 dnů, mohou obě strany od Smlouvy odstoupit.

  • Dárky zdarma nejsou právně vymahatelné, mohou být měněny či nedodány.

  • Smlouvu archivujeme elektronicky; není veřejně přístupná. Podmínky a potvrzení Objednávky obdržíte e-mailem – doporučujeme si je uložit.

  • Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 1.8.2025.

 

 


 

 

Příloha č. 1 – Formulář pro reklamaci

 

 

Adresát: Jan Slezák, Máchova 503/44, 460 07 Liberec

e-mail: podpora@automagnety.cz

 

Uplatnění reklamace

 

  • Číslo objednávky: …

  • Datum nákupu / převzetí: …

  • Zboží (název, kusy): …

  • Popis vady: …

  • Požadovaný způsob vyřízení: oprava / výměna / sleva / odstoupení …

  • Kontaktní údaje (telefon, e-mail): …

 

 

Žádám o potvrzení o přijetí reklamace s uvedením data uplatnění, obsahu reklamace a požadovaného způsobu vyřízení.

 

V … dne …

 

Podpis (je-li podáváno poštou): …

 


 

 

Příloha č. 2 – Formulář pro odstoupení od Smlouvy (spotřebitel)

 

 

Adresát: Jan Slezák, Máchova 503/44, 460 07 Liberec

e-mail: podpora@automagnety.cz

 

Tímto oznamuji, že odstupuji od Smlouvy:

 

  • Číslo objednávky: …

  • Datum objednání / převzetí: …

  • Zboží (název, kusy): …

  • Jméno a příjmení: …

  • Adresa: …

  • E-mail / telefon: …

  • Číslo účtu pro vrácení peněz: …

 

 

V … dne …

 

Podpis (je-li podáváno poštou): …